Bye Bye Christmas

27-12-2014 15:43

I'm dreaming of a white....Christmas.... Dit liedje had ik afgelopen dagen in mijn hoofd.

Wit werd het helaas pas vanochtend.

Om half 8 maakte ik deze foto:

 

 

Kerst 2014:

Dit was onze eerste kerst als gezinnetje. Erg vol hadden wij deze dagen dan ook niet gepland.

Zeker ook vanwege de slaapjes van Eline. 

 

Kerstavond

Nog net voor het sluiten van de winkels heb ik met Eline op de fiets de laatste inkopen gedaan. Daarna lekker gekookt: aardappelkroketjes, broccoli en duitse biefstuk. Voor tijdens All you need is love had ik een Mona Brownie pudding gekocht, jammie!

 

Eerste kerstdag

Op 1e kerstdag waren we 's ochtends om half 10 opgestaan en hebben we lekker rustig aan gedaan.

Eerst thuis wat gepoetst en aan het eind van de middag gingen we naar goede kennis van Ruud en daarna naar mijn schoonouders, waar we heerlijk hebben gegourmet. Ik had Eline een mooi cremekleurig jurkje aangetrokken maar dat heeft de avond helaas niet overleefd... Er zat een kantrandje aan de onderkant en dit is gescheurd door het kruipen. Toen ze dat ontdekte heeft Eline er zelf nog meer aan lopen trekken, dus hup de prullenbak in ;-).

Helaas dus geen foto van het jurkje. 

 

Tweede kerstdag

Om 8 uur op. Alles stonk naar het gourmetten, dus eerst andere kleding uit gezocht.

Daarna allemaal onder de douche/in bad.

Toen Eline sliep heb ik een grappige kerstfilm gekeken: 12 dates for Christmas, deze had ik opgenomen.

’s Middags weer op visite, nu bij mijn oma (die op de dag dat Eline is geboren 90 werd) en eten bij mijn broer. Het was erg gezellig, mijn neefje heeft lief met Eline gespeeld.

En mijn schoonzus en broer hadden heerlijk gekookt, met ijs toe.

Na het eten lekker een borreltje gedronken met op de achtergrond de Top 2000.

Gelukkig had het gisteren niet gesneeuwd, ik was namelijk de BOB.

 

Hoe was jullie kerst? Lag er vanochtend ook sneeuw? 

Onderwerp: Bye Bye Christmas

Datum: 28-12-2014 | Door: sophie

Klinkt als een fijne kerst!

Re:

Datum: 28-12-2014 | Door: zomersproetje

Was het ook ;-). Jij ook een fijne kerst gehad?

Re:Re:

Datum: 29-12-2014 | Door:

Ja hoor! Zover dat mogelijk was ;)

Nieuw bericht