December Tag

16-12-2014 21:26

Bron

 

 

Bij Annemijn zag ik de onderstaande tag en het leek me erg leuk om deze ook in te vullen. Daar gaan we dan…

 

Wat vind je het leukste aan de maand december?

Het gezellig samen zijn met familie, de lichtjes en kaarsjes, mooi versierde huizen en etalages. Een tijd om stil te staan bij wat je hebt, wat jou gelukkig maakt. En genieten van een echte kerstfilm (met veel sneeuw, kinderen in zelfgebreide truien, grote kerstbomen etc. haha).

Wat is jouw favoriete parfum om met de feestdagen te dragen?

Ik vind parfum erg lekker ruiken, maar draag het zelf bijna nooit. Als ik het een keer op heb is het vaak een proefmonstertje of een parfum van 10 ml. Een fijn luchtje vind ik bijvoorbeeld Pink van Lacoste, zoet en fris. Meestal gebruik ik een lekkere bodylotion.

Welke drie producten mogen absoluut niet ontbreken deze maand?

Lippenbalsem, neusspray en paracetamol. Rond deze tijd wordt het kouder en heb je snel minder weestand.

Wat is je favoriete winterdrankje?

Warme chocolademelk MET slagroom!

Wat is je favoriete kerstfilm?

The Grinch, grappige film!

https://www.youtube.com/watch?v=0mGmEE20CR0 

Welk snoep eet jij het meest rond deze tijd?

Pepernoten, kerstkransjes, schuimpjes en oliebollen. Liefst met rozijnen en veel poedersuiker.

Wat is je ultieme kerstlook?

Ik ben niet zo van de glitter/pailletten etc.  en heb als motto ‘less is more’ dus ook met kerst hou ik het vrij naturel. Bijvoorbeeld een zwarte outfit met zilver/rode accenten en een grappig detail zoals een kerstbal in mijn oor of kersthanger aan ketting ofzo.

Wat is je favoriete kerstnummer?

Driving home for Christmas

 https://www.youtube.com/watch?v=THcbQyFtCqg 

Wat zijn je voornemens voor 2015?

Blijven genieten van de kleine dingen. Een leuk feestje organiseren voor de eerste verjaardag van Eline en ik ga vanaf 1 januari mee doen met de 100 happy mama days challenge van Monique (de foto’s ga ik posten op haar Facebook pagina). En misschien is het ook een idee om weer eens te gaan sporten… zo af en toe…uhm eens in de maand hahaah (oeps, nou dat wordt waarschijnlijk niks). Verder ben ik erg benieuwd wat het nieuwe jaar mij en jullie gaat brengen.

 

Onderwerp: December Tag

Datum: 17-12-2014 | Door: Margot

Bij warme chocomelk hoort inderdaad (veel) slagroom! ;-)

Nieuw bericht