Erg schattig: baby dierenpakjes!

31-10-2014 08:43

Goedemorgen,

Vandaag is het Halloween. 

Leuk: * foto's hiervan voorbij zien komen op bijvoorbeeld Facebook

         * knutselen

         * pompoensoep maken

 

Eng:  * die clowns die mensen aan het schrikken maken in Frankrijk 

         * horrorfilms (niet aan mij besteed)

Met mijn dochter knutselen zal nog lastig gaan ;-), dus ga ik het hebben over iets anders namelijk: baby dierenpakjes

Het eerste pakje heb ik van mijn tante gekregen toen zij op kraamvisite was.

In Nederland had ik ze toen nog niet eerder gezien.

Nu zie ik ze ook voor volwassenen haha, in de vorm van een huispak/ onesie, erg grappig.

 

Zelf te maken:

https://www.welke.nl/lookbook/sigaret/Bloemen-en-dieren/Mehli/Een-baby-bunny-pakje-van-sweet-love-creates.1363191713

Fijn weekend!!

 

Onderwerp: Erg schattig: baby dierenpakjes!

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht