Happy, happy!! Lancering nieuwe site

02-01-2015 22:00

Allereerst wil ik jullie een HAPPY 2015 wensen!!!

 

 En dan nu het grote nieuws!

Tatatatataataaaaaaaaaaaa!!

Het heeft veel bloed, zweet en tranen gekost maar daar is ie dan.

Een nieuwe site en wel de volgende: zomersproetje7.wordpress.com

Ik was best tevreden met mijn vorige site, maar niet tevreden genoeg. Daar moest wat aan gedaan worden.

Zomersproetje heeft nu een nieuw jasje, de binnenkant blijft hetzelfde ;-).

 

Nu meer mogelijkheden, een prettigere lay-out, meer schrijfgemak... Maar bovenal goed passend bij mij.

En dit was niet alles, mijn 2015 kon niet beter beginnen. Waarom zal ik jullie in mijn volgende post (op mijn nieuwe site) vertellen.

Wat vinden jullie van mijn nieuwe site?

Onderwerp: Happy, happy!! Lancering nieuwe site

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht