Meer over mij: keuzelijstje

18-11-2014 08:37

Heej hallo! Welkom :-D!

 

Laatst had ik een prettig sollicitatiegesprek. Dit keer hadden ze geen standaard vragen als: "Waarom moeten wij jou kiezen voor deze functie?", " Wat zijn jouw kwaliteiten?" etc. maar een leuk "keuzelijstje"! Ik moest steeds uit twee woorden kiezen wat het beste bij mij past en dan in een snel tempo, zonder teveel erbij na te denken. Sommige keuzemogelijkheden waren makkelijk, sommige niet zoals bijvoorbeeld Spontaan/verlegen? Ik kan het beide zijn, ligt aan de situatie. Biedermeier/boeket? Ook dat kan beiden leuk zijn, voor verjaardag boeket, voor ons huwelijk kozen we voor iets kleiners maar wel erg mooi namelijk een boeketje met Callas en een roze lint er om heen (natuurlijk ;-), ik was toen 30 weken zwanger van onze dochter).

Vandaag heb ik zo'n lijstje ingevuld en zal ik dit met jullie delen:

Hoe zouden jullie dit lijstje invullen?

Een hele leuke, mooie dag allemaal!

Liefs!

Onderwerp: Meer over mij: keuzelijstje

Keuzelijstje

Datum: 19-11-2014 | Door: Kimberley (Kimprovement)

Dat is weer eens wat anders! Dat lijkt me inderdaad veel prettiger dan een standaard gesprek. Hmm... hoe ik hem in zou vullen:

- Thee
- Boek
- Wijn
- Hartig
- Zingen
- Fietsen
- Winter
- Actieve vakantie
- Restaurant
- Hond
- Broek
- Borrel
- Kerstman
- Verhaal

Volgens mij lijken we niet echt op elkaar als je naar ons lijstje kijkt, haha :D.

Keuzelijstje

Datum: 18-11-2014 | Door: Annemijn

Leuk om jouw keuzes te zien! Ik zou zelf een hoop dezelfde keuzes gemaakt hebben. Maar ik kies toch echt voor winter boven de zomer :) en voor een hond, haha!

Re:Keuzelijstje

Datum: 18-11-2014 | Door: zomersproetje

Bedankt voor je leuke reactie! Grappig dat er veel overeen komt. Wat maakt dat je liever voor de winter kiest? :-) x

Onderdelen 1 - 3 van 3

Nieuw bericht