Review optredens

10-11-2014 11:24

Heej!

Vrijdagavond moesten we om 18.30 aanwezig zijn om in te zingen. 

Een beetje zenuwachtig was ik wel, gek want normaal ben ik dat gelukkig niet ;-).

Om 20.00 klonken de eerste tonen van Rolling in the deep en konden we beginnen!

Dit was het programmaboekje:

Bij ons was het nog niet zo druk, daarna was het pauze en toen begon de zaal wat voller te raken.

Ik was meegereden met een koormaatje en eigenlijk waren we van plan om rond een uurtje of 21 zeker wel te gaan, alleen het was erg gezellig dus bleven we uiteindelijk tot 22.30. De laatste band hebben we niet meer gezien.

 

Het optreden zelf ging goed, gelukkig :-D! Alleen waren er een aantal (waaronder ik zelf) de beginpasjes van "Eye of the tiger" kwijt... Oeps...

En soms zongen we een nummer iets te snel.

Voor de rest hebben we er allemaal van genoten en ik zag het publiek goed mee zingen en 'swingen'.

Daar gaat het om!

 

Het optreden van zondag ging nog beter dan die van vrijdag.Yes!!

We zongen rustig (waar het rustig moest) en voor mijn man had het best langer gemogen :-D!

Dat is nou een mooi compliment. 

Na ons speelde "de Heidefelders" nog een aantal nummers. Met de uitgedeelde songteksten konden wij lekker meezingen.

Gezellig! Met een tevreden gevoel, maar helaas wel een beetje hoofdpijn, gingen we rond 16.15 naar huis.

 

Hebben jullie een leuk weekend gehad?

Een fijn begin van de nieuwe week!

 

Groetjes!

Onderwerp: Review optredens

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht