Review webwinkel vintage-kids.nl

19-11-2014 11:18

 Goedemorgen!

Ik kreeg de vraag of ik een stukje wilde schrijven over de website Vintage-kids.nl 

Natuurlijk! Heel graag. 

Ik koop regelmatig tweedehands kleding voor mijn dochter. Ze draagt haar kleertjes maar een paar keer (wat groeit ze snel!) en dan is het zonde om er veel voor te betalen. Een kledingstuk die maar twee keer is gedragen ziet er nog minstens zo mooi uit als een helemaal nieuwe.

En wat leuk is het dan als je voor een klein bedrag een leuk merkkledingstuk op de kop kan tikken! Dan word ik helemaal blij en zo kan ik mijn dochter er voor weinig leuk uit laten zien.

Ik ben daarom erg benieuwd naar het concept en webwinkel van vintage-kids.nl

 

Vintage-kids.nl is een webwinkel met tweedehands merk kinderkleding, hier kun je kleding vinden vanaf maat 56 tot maat 140.

Ze verkopen veel leuke kleertjes met merken als: Mexx, Petit Bateau, Oilily, Imps & Elfs, Noppies, HEMA, Prenatal.

En dit allemaal voor zeer mooie prijsjes! Meestal zelfs onder de tien euro!

 

Daarnaast kan je hier zelf ook kleertjes inleveren, wanneer deze via de site worden verkocht krijg je 50% van het verkoopbedrag.

 

Wanneer ik de site bezoek vallen mij een aantal dingen meteen op.

Het eerste is dat klanten de site een 9.6 geven! Dat is natuurlijk al erg positief!

Het tweede is dat er geen verzendkosten worden gerekend bij bestellingen vanaf de 30 euro.

Met zoveel leuke dingen zit je zo aan dit bedrag ;-), dus dat is ook een groot pluspunt.

Het volgende wat ik erg prettig vind is dat je zowel op een categorie kan zoeken (en hierbij aan kan geven of je dit kledingstuk voor een jongentje of meisje wil)  als op maat.

Dat scheelt een hoop zoekwerk als je naar iets specifieks op zoek bent.

Ik ga zelf kijken bij de maten 68 en 74 (de maten die mijn dochter nu heeft) en ik zie veel mooie kleertjes (en gelukkig niet alleen in het roze ;-)) zowel stoer als lief, effen of met print. Fijne en praktische pakjes maar ook chiques jurkjes/rokjes voor bijvoorbeeld de aankomende feestdagen!

Kortom vintage-kids.nl is een echte aanrader! 

Veel shopplezier!

 

Onderwerp: Review webwinkel vintage-kids.nl

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht