Romantisch weekendje Arnhem

01-12-2014 15:00

Afgelopen weekend zijn we fijn met z'n tweetjes weg geweest.

Ruud had een leuk hotelletje geboekt in Arnhem, als verrassing voor ons 3e jarig jubileum.

Eerst de poes en Eline weg brengen, daarna onze spullen inpakken, reserveren bij een restaurant voor die avond en toen konden we gaan.

Lekker ontspannen en weer eens uitslapen. Maar wel een raar gevoel zo zonder Eline...

Een nachtje heeft ze al wel een paar keer gelogeerd bij een oma en een tante maar een heel weekend...

Ik zal haar zeker gaan missen.

 

Mooie badkamer met bad

Het eerste wat ik altijd doe in een hotel is de badkamer bekijken en de douchespulletjes waar wij gebruik van mogen maken ;-).

Ideaal om geen eigen badproducten mee hoeven te nemen en ook geen handdoeken!

Deze tubetjes stonden al op ons te wachten. Leuke kleurtjes en grappige teksten.

Ze roken gelukkig ook nog lekker haha, dat is altijd afwachten.

De volgende ochtend stonden er weer nieuwe tubes, dus die konden mooi mee naar huis.

 

Lekker lang tafelen

We hadden 3 gangen besteld en hebben 2,5 uur gezellig kunnen eten en kletsen.

Dat was lang geleden. Thuis gaat het er heel anders aan toe en vind ik dit (door het gehaaste koken/eten en een ongeduldig meisje) een van de minder leuke momenten van de dag.

 

Ik aan mijn voorgerecht: courgettesoep met pijnboompitjes en volgens mij veeeel knoflook mmmmm.

 

Wat nu...

Ik tegen Ruud: "Als we willen kunnen we de hele nacht los gaan..., lekker veel drinken, op kroegentocht..."

Kreeg ik het volgende antwoord: "Ja dat zou kunnen, maar ik ben best moe..."

En daar lagen we dan om 20.00 in ons hotel GTST te kijken, haha.

Ja we hadden het weekendje zeker nodig om ons weer goed op te laden.

Dus dat was tv kijken en in bad. Die fles wijn die we hadden meegenomen van thuis is ook dicht gebleven.

 

Op cadeautjesjacht en pannenkoeken eten

De volgende dag hebben we in Apeldoorn cadeautjes gekocht voor de pakjesmiddag van zondag.

Op bed heb ik ze nog snel ingepakt, ik kon gelukkig een schaar lenen bij de receptie.

's Avonds aten we een lekkere pannenkoek. Ruud een met ham en kaas en ik wilde de pannenkoek met perzik, mascarpone en drank wel proberen.

Jammie!! Maar wel erg machtig.

Opeens stonden sint en een paar pieten in het restaurant. Leuk!

Een piet schoof even bij ons aan en van sint kregen we een hand.

Ik ben benieuwd wat Eline over een paar jaar van het sinterklaasfeest zal vinden.

 

Wat een mooi wandelgebied

Zondag werden we om 8.00 wakker van lawaai in de gang.

Bleek dat er pieten in de kamers naast ons zich aan het omkleden en schminken waren.

Het was namelijk sinterklaasfeest in het hotel.

Na een uitgebreid ontbijt hebben we in het nationaal park Veluwezoom een mooie route gelopen.

Na het wandelen hebben we ons getrakteerd op warme chocomel.

Weer terug in Brabant hebben we nog een fijne sinterklaasmiddag gehad.

Wat was ik blij onze dochter weer te zien en te kunnen knuffelen!!

 

Bron: pannenkoek:  trendystyle.net 

 

Hoe was jullie weekend? Ook al sinterklaas gevierd?

Onderwerp: Romantisch weekendje Arnhem

Wat gezellig!

Datum: 08-12-2014 | Door: Annemijn

Wat gezellig! En romantisch. Ik ben nooit in Arnhem geweest maar lijkt me zeker de moeite waard!

Datum: 05-12-2014 | Door: Jantine

Leuke stad is Arnhem he? Ik woon er een 20 km vandaan, en toen mijn man daar nog echt dichtbij woonde kwam ik er regelmatig. (Lees: dat is nog maar 3 jaar geleden ;-) ) Tegenwoordig helaas wat minder.

Het ziet eruit alsof je veel leuke dingen gedaan hebt =)

Re:

Datum: 05-12-2014 | Door: zomersproetje

Hoi Jantine,
Arnhem is zeker een mooie stad! Jammer dat je er nu niet zo vaak meer komt. Het was een heerlijk weekend en net zoals altijd weer erg snel voorbij ;-). Veel plezier met pakjesavond!

Nieuw bericht