Sollicitatiegesprek, oud op nieuw en een verrassing

31-12-2014 09:13

Over een half uurtje zit ik in de trein naar Den Bosch.

Ik heb daar namelijk een sollicitatiegesprek. Op oudjaarsdag?? Jep. Ik vond het ook een gekke dag.

Het laatste gesprek van 2014 met mogelijk een baan in 2015. Erg spannend! Als ik gekozen wordt is het de bedoeling dat ik op maandag 5 januari ga starten, dat is al erg snel!

Zenuwachtig ben ik al een beetje, ik heb geen idee wie ik tegen over me krijg en hoe het gesprek gaat verlopen.

Daarnaast ben ik op zijn zachts gezegt niet blij met die mooie grote puist op mijn kin die heel toevallig....grrr...precies nu moest verschijnen.

Ik heb al van alles geprobeerd om het te camoufleren, getinte dagcreme, lichtbruine oogschaduw... maar nog zie ik hem.

Ik hoop maar dat mijn gesprekspartner meer ziet dan alleen die puist ;-).

Mijn goede en minder goede punten heb ik in mijn hoofd, dus qua voorbereiding zit het wel goed.

Duimen jullie mee??

 

Als ik weer terug in Eindhoven ben (na hopelijk een positief gesprek) ga ik in de stad oliebollen kopen voor vanavond.

Ruud mag mooi een krat bier gaan kopen, dat is een beetje lastig mee te nemen op de fiets haha.

Voor champagne heeft mijn broer gezorgd.

Rond 20 uur vertrekken we naar mijn broer, weer een ritje Den Bosch.

Hier blijven we ook slapen. Met Eline vind ik het niet fijn om zo laat nog naar huis te rijden.

We hebben geen vuurwerk gekocht, maar wel staatsloten! Het zou leuk zijn als we een mooi prijsje winnen.

 

O ja in het nieuwe jaar kom ik met iets nieuws! Wat dat is hou ik nog even geheim ;-).

Maar ik ben er druk mee bezig!

 

Ik wil jullie hierbij alvast een hele fijne jaarwisseling wensen! Doe voorzichtig met vuurwerk!!

Onderwerp: Sollicitatiegesprek, oud op nieuw en een verrassing

reactie

Datum: 31-12-2014 | Door: Milou

oh spannend! Ik ben benieuwd naar het nieuwtje!

Re:reactie

Datum: 31-12-2014 | Door: zomersproetje

Nog ff geduld ;-). Leuk dat je zo nieuwsgierig bent! En wow wat gaaf dat ik bij Lisanneleeft heb gewonnen!x

Je sollicitatie gesprek

Datum: 31-12-2014 | Door: hks

Ik hoop ook voor jullie dat het gesprek goed gaat,
heb er alle vertrouwen in, je kan het

sterkte en een gezond 2015

Nieuw bericht