Terugblik

28-12-2014 15:43

2014 was voor ons een bijzonder en bewogen jaar.

Zo werden we begin dit jaar niet alleen man en vrouw maar ook papa en mama.

Heel speciaal!!!

Graag wil ik aan de hand van 12 zorgvuldig gekozen foto's onze mooiste momenten laten zien.

Veel plezier!

Januari

6 januari: onze trouwdag. Geen sneeuw, maar een lekker zonnetje! Wat een geluk. Ondanks dat we het best klein hebben gehouden hebben we een erg mooie dag gehad. Omdat we bijna een jaar zijn getrouwd zal ik hier nog een ander artikel aan wijden ;-).

 

Februari

Een babyshower! Wat een verrassing! Alles was roze, roze en nog eens roze....Goh wat gek ;-).

Het babietje van marsepein (wat op de taart zat) heb ik nog steeds... oeps (wil ik niet weg doen en ik wou het zeker niet opeten).

Maart

I'ts a girl!! 7 maart werd Eline geboren, op de 90e verjaardag van mijn oma.

Wat een wonder.

 

April

Op de verjaardag van opa. Wat is ze in een maand tijd toch veel gegroeid en wat leuk om haar te zien ontwikkelen.

Mijn verlof ervaar ik dan ook als een mooie 'vakantie'.

 

Mei

Naar het concert van de Toppers! Ons eerste avondje uit, zonder Eline. Wel vervelend dat ik een halve dag niet kan kolven...

Eerder deze maand is ze voor het eerst een nachtje gaan logeren bij oma. Spannend, maar ook moeilijk. In het hotel was ik misselijk en gespannen.

Je kind missen is geen pretje.

Juni

Op camping Scheldeoord in de provincie Zeeland. Hier hadden we geslapen in een stacaravan.

In totaal waren we een week weg, hiervoor waren we een weekend met de familie in Port Zelande.

Ondanks dat Eline niet iedere nacht goed heeft geslapen hebben we erg leuke dagen gehad. 

We hebben veel gezwommen, gewandeld en de zee was geweldig!

In deze maand ben ik ook weer gaan werken. Dit was erg wennen op het begin. Hele dagen waren eigenlijk te lang, maar helaas kon ik geen middagdutjes doen.

Juli

Buiten, op een mooie zomerdag, voor het eerst op je buik gerold. Wat waren papa en mama trots!

Voor mij kon het niet warm genoeg zijn. We zijn veel buiten geweest: wandelen, ijsjes eten, zonnen, lezen... kortom genieten!!

Wanneer is het weer zomer???

Augustus

In deze maand kwam ik zonder werk te zitten.

Vol goede moed ging ik op de fiets naar het winkelcentrum om daar cv's af te geven.

O ja en deze maand werd ik 30! Klinkt 'oud' haha. Dit jaar geen groot feest, maar een gezellig avondje uit met Ruud.

Uiteten en filmpje kijken in de bios.

September

Dit jaar niet 1 lange vakantie, maar een paar korte.

Hier waren we in het Roompot vakantiepark in Borger (Drenthe).

Ruud was in deze vakantie jarig, wat een feest.

Op deze dag kon een feestontbijt (kon je bestellen) en een bezoekje aan Dierenpark Emmen niet uitblijven.

Ook lekker uit wezen eten en veel op het gras gespeeld. Wat een geluk hadden we met het weer!

Oktober

Heerlijk bij mama (en regelmatig ook papa) liggen op de bank. We knuffelen wat af.

November

Knipoog! Tong uitsteken, blazen, gekke bekken trekken. Af en toe is ze net een clowntje.

In deze maand heeft ze haar kruiptechniek verbeterd en lukt het Eline om zich op te trekken aan onder andere de box, tafel, bed...

Extra oppassen nu dus.

Ook gingen Ruud en ik voor het eerst een heel weekend weg.

Daarnaast ben ik deze maand begonnen met bloggen.

November sloot af met 1000 bezoekers, jippie!!

December

De eerste kerst (en straks oud op nieuw) als gezin. Het was een mooie maand.

Met vooral weer veel liefde. Kus van papa!

Nu staat de teller van mijn blog op 2863 bezoekers in het totaal. Wow! 

Kan ik het jaar afsluiten met 3000 lezers? Dat zou ik erg leuk vinden.

Reacties/tips zijn altijd welkom, dan krijg je van mij een fijne reactie terug.

Ps. volg jij me al via Bloglovin'? 

 

Dit was 2014 voor ons. Bedankt voor je interesse!!xx

 

 

Onderwerp: Terugblik

Kaf beige

Datum: 19-12-2023 | Door: avenue17

Idea good, I support.

Wat leuk!

Datum: 29-12-2014 | Door: Annemijn

Mooie foto's! Wat een leuke man en dochtertje heb je! En wat grappig, ik woon 5km van camping scheldeoord vandaan!!

Re:Wat leuk!

Datum: 29-12-2014 | Door: zomersproetje

Dankjewel:-D!!Dat is toevallig! Wij hebben in de zomer 2x op die camping gezeten (ook een weekend in augustus). Erg mooie omgeving en lekker rustig strandje! Daar gaan we zeker vaker heen.Mooi wonen daar.x

Nieuw bericht