Tuesday, pictureday ;-)

04-11-2014 15:39

Dinsdag 4 november, een saaie, frisse, grijze dag

Na wat uurtjes binnen te hebben doorgebracht (wassen, blogs lezen, facebook, kleertjes opruimen, wat instanties bellen etc) kreeg ik mezelf zover om toch even naar buiten te gaan.

Onderweg naar de supermarkt bedacht ik me dat het leuk was gewoon wat foto's te maken van mooie dingen die ik tegen kwam.

 

 

Deze bloemen bloeien nog bij ons in de achtertuin.

Een paar Fuchsia-bloemen, Spaanse margrieten en bolchrysanten.

Vooral de bolchrysanten vind ik erg mooi! Door de regen lijken ze wel iets verkleurd te zijn, ze waren donkerder van kleur.

Manlief zorgt dat de tuin er altijd picobello uitziet.

En door hem leer ik ook steeds weer bij over bloemen,planten en  tuingereedschap.

Bedankt schat!

 

Binnen mocht ik van mezelf een klein stukje chocola, meestal pak ik twee blokjes van deze...

En dan moet ik nog snel zijn, anders is het al helemaal op gegeten door mijn man ;-), hij is thuis de echte snoepkont!!

Maar ik wil het snoepen wat gaan minderen, het is niet echt gezond en een mooie huid krijg je er ook niet van.

En ging ik nog wat lezen.

Straks het eten alvast voorbereiden: aardappels, broccoli en Cordon bleu (zo klaar).

Dan dochter ophalen, eten, gtst kijken en is de dag toch weer omgevlogen.

 

Thanks voor het lezen!

 

Onderwerp: Tuesday, pictureday ;-)

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht