DIY: cadeautjes in glazen potjes

08-11-2014 12:07

Geen inpakpapier in huis of gewoon zin om je cadeautjes eens anders in te pakken?

 

Dat kan zo:

Zet eerst je gebruikte (groente) potje in de vaatwasser, of was hem heel goed af.

Daarna is het potje perfect om leuke kleine cadeautjes in te doen!

Hier geef ik een aantal voorbeelden:

Deze is leuk als kraamcadeautje. Ik heb eerst een bodempje roze muisjes (blauwe muisjes kunnen natuurlijk ook ;-)) in het potje gedaan en daarna 

de schoentjes erin gezet. De kleinste maat passen net! Dan deksel erop en versieren met een lintje van kant.

Het volgende pot wat ik heb gekozen is groter en hier past dus meer in ;-).

Als voorbeeld heb ik nu de bodem bedekt met snippers (muizentrapjes) hier kun je natuurlijk ook iets anders voor gebruiken.

Toevallig had ik de snippers nog liggen in mijn 'knutseldoos'.

Tip: gooi leuke lintjes/ ander verpakkingsmateriaal wat om gekregen cadeautjes zit niet weg, maar bewaar ze om weer te hergebruiken.

Zo hoeft het niet veel te kosten!

Dit is een potje voor de vrouw; met nagelak en een armbandje, een mannenvariant is ook te maken...

Hier heb ik hetzelfde potje gebruikt voor nog een kraamcadeautje: een rompertje.

Maak het potje helemaal af met cadeaulint, een leuk stofje om de deksel en een ballonnetje.

 

Nog een ander mooi cadeautje:

 

Het dienblad kun je bijvoorbeeld kopen bij de Xenos. Druk een aantal mooie foto's af en plak ze op leuk  papier.

Ik heb ons dienblad 'gepimpt' met foto's van de echo's van onze dochter.

Een lint in het midden maakt het extra speciaal.

 

Veel knutselplezier!!!

Onderwerp: DIY: cadeautjes in glazen potjes

creatief

Datum: 12-11-2014 | Door: Iris

dit is zo creatief en leuk!

Re:creatief

Datum: 17-11-2014 | Door: zomersproetje

Dankjewel!:-D

Nieuw bericht