Gratis online foto's bewerken

05-11-2014 11:21

Goeiemorgen!

Ik vind het altijd erg leuk om op Facebook foto's te zien die zijn bewerkt.

Nu heb ik op mijn telefoon Creative Studio's staan, maar dat is te eenvoudig en bevat erg weinig functies en mogelijkheden.

Op internet kwam ik terecht bij een leuke site genaamd: https://fotoaanpassen.nl

Ik besloot aan de slag te gaan met 1 foto en hiermee verschillende bewerkingen en stijlen aan toe te passen.

Dit is de originele foto.

Hier heb ik gekozen voor de filter oude briefkaart, daarnaast voor de rand schilderijlijst.

Ik vind hem erg mooi, jij?

 

 

Bij deze heb ik onder het kopje randen de chique lijst met de bloem gepakt.

Wel even de foto naar de juiste plek verschuiven natuurlijk ;-).

 

Dit is het schetseffect (zit onder het kopje effecten) met een gekleurde paarse rand.

 

Hier heb ik gekozen voor effect Ronde hoeken en kleur zwart-wit.

 

 

En de laatste Filters: Vintage en Effecten: Polaroid effect.

Zo zijn er nog veel meer mogelijkheden!

Heel gemakkelijk en leuk om te doen. En het is een keer wat anders!

 

Welke vind jij de mooiste?

Fijne dag!

 

 

Onderwerp: Gratis online foto's bewerken

Foto's bewerken

Datum: 21-11-2014 | Door: Marion

Ja! Ik vind dat ook altijd zo leuk, foto's bewerken. Ik vind de zwartwit foto met de ronde randen heel erg mooi. Maar ik hou dan ook heel erg van zwartwit! :-D

Nieuw bericht