Heel Holland Bakt!!

27-10-2014 12:10

 

Hoera Menno is de winnaar van Heel Holland Bakt 2014!!! En terecht!

Wat een geweldige taart:

     https://www.heelhollandbakt.nl/nc/recepten/details/captain-america-cake/?tx_elasticsearch_search%5BsearchDemand%5D%5BtotalNumberOfResults%5D=0&tx_elasticsearch_search%5BsearchDemand%5D%5Bfilters%5D%5Bbakers%5D%5BMenno%5D=Menno  

   

Ik hoor steeds meer mensen die ook met het bakvirus zijn 'besmet'. 

Als ik het kon (en geduld, zin in zou hebben) zou ik het ook doen. 

Maar dat is het punt ;-). 

Er zijn wel eens momenten dat het begint te kriebelen en ik ineens muffins/cake/taart wil bakken.

Maar dan begint het al in de supermarkt; wat wil ik maken, wat heb ik daarvoor nodig en blijkt dat ik thuis niet alle basis benodigdheden heb.

Dan houdt voor mij de lol al op.

Terwijl ik wel dingen als een wafelmaker, (staaf)mixer, cakevorm, muffinvormpjes etc heb, maar meer past er niet in ons 'kleine' keukenkastje...

Ooit dan misschien in een grotere keuken haha.

Als kind vond ik het wel erg leuk; cake bakken voor de meester, pepernoten, taart...

Nu smul ik liever van een door iemand anders zelfgemaakte taart ;-).

 

Een paar jaar geleden heb ik Blueberry muffins met cheesecake gemaakt, die waren wel erg lekker!

 

https://www.food.com/recipe/blueberry-cheesecake-muffins-112691

Onderwerp: Heel Holland Bakt!!

John

Datum: 03-12-2014 | Door: Smithd281

Hey there! Do you know if they make any plugins to ddebcdkafdacccdd

Nieuw bericht