Ongewenste gasten

05-12-2014 22:32

Even een kort bericht.

Sinds maandag hebben we last van indringers, verstekelingen, ongewenste bezoekers… hoe je ze ook wil noemen….

Ze kwamen ineens, onaangekondigd. Ik heb ze nog geprobeerd weg te jagen, maar ze luisterden niet.

Ze zitten overal, bij ons in bed, op de bank. 

 

Als ik mijn ogen dicht doe zie ik ze dansen, springen en zingen.

Zo zien ze er dus ongeveer uit. Ze zijn in feeststemming.

In deze zak van sinterklaas zitten geen cadeautjes, maar bacillen bahbah.

Ik heb de sint al gevraagd deze bezoekers mee te nemen naar Spanje.

Hopelijk zijn ze morgen vroeg vertrokken!

Gelukkig heeft sinterklaas wel een paar echt leuke presentjes achter gelaten.

Hier vertel ik snel meer over.

 

Hebben jullie een leuke pakjesavond gehad?

Onderwerp: Ongewenste gasten

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht