Showtime!!

07-11-2014 12:53

Ik zing al drie jaar bij popkoor 'Dississit' in Eindhoven.

Heerlijk om te zingen en een beetje te dansen op nummers zoals: Rolling in the deep van Adele, Something Beautiful van Robbie Williams, Nobody's Wife van Anouk, Crazy little thing called love van Queen and many others!!

Als lid van de muziekcommissie kies ik samen met drie anderen de nieuwe nummers en stellen wij de playlist voor optredens op.

 

We repeteren iedere vrijdagavond en ongeveer 1x in de 2 maanden hebben we een optreden.

Als het aan mij lag stond ik vaker op het podium ;-).

Het is vooral lekker omdat je zo even nergens aan hoeft te denken (denken en zingen gaan niet samen :-P) en gewoon lekker los kan gaan.

Ik geniet er ook erg van als ik het publiek zie genieten!

Dit weekend hebben wij zelfs 2x een optreden!!! Awesome!!

Vanavond is er een open podium met verschillende bands en zondagmiddag treden er naast ons 'de Heidefelders' op.

 

Straks lak ik mijn nagels met de Caviar Nail art: kleur Kobalt blauw.

Het resultaat: zo op het oog ziet het er erg leuk/grappig uit. Maar in de praktijk...

Echt praktisch is het niet, helaas. De lak droogt ontzettend snel dat je iedere keer een nagel moet lakken en dan je nagel rond moet draaien in het potje met bolletjes (nee, niet er over heen strooien... dat heb ik ook geprobeerd maar dan rolt alles over de tafel!!) Tip lak het boven de tafel!!

Minpunt is ook dat ik nu eigenlijk niks meer kan vastpakken zonder dat ik bolletjes hoor vallen. 

En het optreden is pas over 3,5 uur grrr...

Die vinden we vast nog dagen tijdens het stofzuigen.

Conclusie: leuk bedacht, maar ik geloof niet dat ik het nog een keer op doe en ik geloof ook niet dat er op het eind van de avond ook maar 1 bolletje op mijn nagels zit. Laat staan dat het er een heel weekend op blijft zitten. Jammer!

 

Maandag geef ik een review van mijn optredens!

 

Wat zijn jullie weekendplannen?

 

Prettig weekend!

 

Onderwerp: Showtime!!

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht